Veelgestelde vragen (FAQ)

Veel. Onze software is gericht op veel verkeer (High Traffic) en dankzij de architectuur van onze software kunnen we eenvoudig opschalen.

Met bijvoorbeeld de Halloween Fright Nights van Walibi Holland konden we gemakkelijk enkele duizenden bezoekers en kopers per uur verwerken. Het totale evenement (9 dagen) is altijd in korte tijd volledig uitverkocht. In totaal jaarlijks meer dan 100.000 transacties en een half miljoen online tickets.

Met een Full Service account regelen we alles voor je. We helpen je met het opzetten van webshops en het aanmaken van tickets. Maar we gaan verder, want ook de klantenservice nemen we voor onze rekening. En wil je extra ondersteuning op het gebied van design of (online) marketing? Ook daarmee helpen wij of een van onze partners je graag.

Kies je voor een Professional account dan kies je voor zekerheid. We hanteren alleen korte contracten van 6, 9 of 12 maanden, afhankelijk van jouw organisatie. De klantenservice verzorg je zelf om de kosten extra laag te houden. Bij een Professional account betaal je daarom ook geen fee per ticket, in plaats daarvan rekenen we slechts een vergoeding per transactie.  En dat vanaf slechts € 0,65 per transactie (+ betalingskosten of eigen PSP).

Betalingskosten zijn de kosten die we rekenen voor de financiële afhandeling van een online bestelling. Voor iDeal zijn de kosten slechts € 0,49 per bestelling en voor de overige betaalmethoden (zoals Mastercard, VISA, PayPal) betaal je maximaal 3% betalingskosten.

In een Professional account is het mogelijk om je eigen betalingspartner (PSP) te laten aansluiten.

We bieden een gratis totaaloplossing voor ieder evenement, inclusief de gratis Ticketbizz Pocketscanner. Voor evenementen vanaf 1.000 bezoekers leveren we de volledige uitrusting voor de toegangscontrole van je event, uiteraard inclusief draadloze barcodescanners.